FAQ
-
Hoe vaak worden deĀ pakketjes per week verzonden?
- Ā Pakketjes wordenĀ doorgaans 2x per weekĀ verzonden. Mocht je nu je bestelling sneller in huisĀ willenĀ hebben, stuur mijĀ dan een berichtje, dan kijken we wat er mogelijk is, zodat jij het op tijd binnen hebt.
- Ā
-
Met welke vervoerder worden de pakketjes verzonden?
- Je kan zelf kiezen tijdens het bestelproces, tussenĀ PostNL en DPD/DHL.Ā
- Ā
-
Als ik voor DPD/DHL kies, welke wordt het dan?
- Dat kanĀ 1 van beideĀ zijn, heb je voorkeur, zet je voorkeur dan in de opmerkingen.
-
Naar welk DPD/DHL servicepunt gaat mijn pakketje?
- Ik stuur je pakketje naar het dichtstbijzijndeĀ servicepunt bij het adres dat je hebt opgegeven. Mocht je graag een ander servicepunt, omdat deze beter bereikbaar is, of dichterbij je werk is, laat dan een opmerking achter in de memo. Of stuur een mailtje na bestelling.
-
Kan ik extra informatie over een product krijgen?
- Tuurlijk, ik kan je extra foto's sturen, maar ik kan ook een filmpje ervan maken! Maar mocht je een andere vraag hebben, laat mij dit even weten.
- Ā
-
Kunnen meubels ook verzonden worden?Ā
- we kunnen altijd kijken wat mogelijk is! Ik bied het niet aan tijdens het bestelproces, maar neem evenĀ contactĀ op of we toch een oplossing kunnen vinden.
- Ā
-
Kan ik een DPD/DHL servicepunt kiezen tijdens het bestelproces?
- Je kan niet zelf uit een lijst kiezen, maar je kan welĀ de naam van de winkel vermelden in de memo, dan komt het ook goed!
- Ā
-
waar kan ik mijn bestelling ophalen?
- Je kan je bestelling ophalen in Renkum, aan de Europalaan 98D, of in Voorthuizen. Het adres krijg je bij de bestelling. Tijden op afspraak en in overleg.
-
Heb je ook een stenen winkel ?
- Ik heb ( nog ) geen stenen winkel. Dit is wel nog een toekomst droom van mij! Maar je mag altijd een afspraak maken om items die je hebt gezien te komen bekijken voordat je ze koopt.Ā
-
Kan ik een items uit de webwinkel komen bekijken voordat ik het koop?
- Dit kan zeker! Je bent altijd welkom! Kies dan tijdens het bestellen voor "betalen bij afhalen". Dan zijn deĀ items alvast voor je gereserveerd.
-
Kan ik mijn bestelling ter plaatse pinnen?Ā
- Ik kan je een betaalverzoek sturen op je telefoon, maar je kan ook contant betalen.
-
Heb je een cadeau service?
- Pakketjes worden altijd gezellig ingepakt, ook al is het voor jezelf. Mocht het voor iemand anders zijn, laat dit even weten in de memo of stuur een mailtje. Dan maak ik er een feestelijk pakket van, zonder extra kosten!
-
Ā Kan ik een zoekopdracht plaatsen?
- Je mag mij altijd een berichtje sturen! Ik heb nogĀ meer moois in mijn opslagĀ staan, wie weet staat het daar tussen. En anders mag je altijdĀ een zoekopdracht plaatsen. Dan kijk ik of ik jouw items kan vinden tijdens mijn struintochten.
- Ā
-
wie is Tres?
- Ik ben Theressa, en wordt vaak Tres genoemd door familie en vrienden. Kijk ook een bijĀ Wie is Tres, daar lees je meer over mij!
- Ā
-
wat zijn de verzendkosten ?
- Verzendkosten met DPD/DHL zijn ⬠5.60 , met PostNL ⬠6.95 . Voor volledige tarieven klik hier.
- Ā
-
Is verzenden naar het buitenlandĀ mogelijk ?Ā
- Verzenden naar het buitenland is mogelijk. Op dit moment kan je online bestellen en verzenden naar Duitsland en Belgiƫ. Wil jij je pakketje naar een ander land verzonden hebben, stuur dan even een mail.
- Ā
- Ik wil graag opsparen, kan dat ?
-
Hoe kan ik contact opnemen ?
- Je mag mij mailen opĀ info@tresvintage.nl, eenĀ berichtje sturenĀ via de webwinkel, of bellen op 06-51704262